کی K

کی می رسد روز وصال بی قراران ( اشعار کافشین (کریم شاهزاده رحیمی))

کی K

کی می رسد روز وصال بی قراران ( اشعار کافشین (کریم شاهزاده رحیمی))

بازیچه زبان شد ،عرفان و دانش و دین!

 

 بازیچه زبان شد ،عرفان و دانش و دین

اسرار عارفان شد آواز های نسرین

 

رازی که بود پنهان در نزد عشق بازان

با طبل و ساز می گفت استاد طبل سازان

 

علم بدون تهذیب ام المصائب ماست

از زاهدان ناپاک هر گوشه جنگ و دعواست

 

وقتی طبیب می گفت سیگار مرگ خاموش

می رفت و دود می کرد در کنج لانه ی موش

 

می گفت شیخ جنت در نزد ما حقیر است

یک روز  دیده می شد در مرز باغ گیر است

 

در گردنه به تک چرخ از مرگ یار می گفت

گویا که بی خبر بود مانند یار می خفت

 

در معده حقیری حوضی گلاب ریزند

باید به دستشویی با صد عذاب ریزند

 

در کاسه پر از گل دریا نگشت داخل

باید که کرد کاسه مخلوط خاک ساحل


این مقاله را در پست اول وبلاگ http://KAFSHIN.BLOGFA.COM حتما ببینید

 

 لطفا اینطوری پارسی را پاس نداریم

نظرات 3 + ارسال نظر
باران چهارشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 20:25 http://baran-2006.blogfa.com/

نوشته هاتون اینقدر جذاب هست ، که تو این آدرس هم دنبالش کنیم.

هادی چهارشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 20:27 http://hadi1512.blogfa.com

سلام
من نمی دونستم
تبریک میگم
موفق باشی

سه شنبه 14 خرداد 1387 ساعت 01:42

مرتضی پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:59 http://iran21.blogfa.com

درود
در ابتدا باید بگویم که من همون مرتضی ک هستم
یک انتقاد هم از شما اینکه : چند تا وبلاگ داری من مونده بودم تو کدوم دیدگاه خودم رو بنویسم .
----------------------------------------------------------------------
درباره ی اون پیام هایی که من در تارنگارم ( وبلاگ )‌ گذاشته بودم باید بگم که اونا کار من نیست من از یک سایت دیگر آورده ام که اون هم زیر نظر استادان دانشگاه هست .
---------------------------------------------------------------------
در مورد فرهنگ هم باید بگم که الان دیگه فرهنگ به ظاهر اسلامی ما در حال نابود شدن هست (‌ هر چند اگر فرهنگ اسلامی به طور کامل در جامعه باشد بسیار خوب است ) و امروزه غرب زدگی در فرهنگ ما کاملا قابل مشاهده است و مردم دارند تا حدودی فرهنگ گوسفند وار غرب را می پذیرند .
----------------------------------------------------------------------
اما درباره ی اعتبار نامه : همونطور که خودت گفتی بیشتر کشورهای دنیا دست نشانده ی آمریکا است و در این کشورها مطالبی مثل همون مطلب وبلاگ من زیاد شنیده می شود و سانسور خبری آنقدر زیاد هست که الان همه به چشم تروریست به ما نگاه می کنند و به هر حال ما باید بدونیم که کشورهای دیگه در مورد ما چی فکر می کنند . اون خبر هم باید قبول کرد دیگر ایران واقعا از لحاظ بانکداری و ویزا و ... بسیار ضعیف عمل می کند حالا نه به عنوان بدترین کشور بلکه به عنوان مثلا بدترین کشورها در دنیا
بدرود

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر واجعلنا من خیر اعوانه و انصاره والمستشهدین بین یدیه

به امید نابودی هر چه سریعتر آن فرهنگ به ظاهر اسلامی و همه فرهنگ های غیرانسانی غربی و شرقی و ملی دیگر
وبه امید ظهور اسلام ناب محمدی صلوات الله علیه و آله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد